Allà s’ha reunit amb el seu propietari, el mestre destil·lador Òscar Tamayo, que li ha explicat el funcionament de l’empresa i les seves necessitats.
La principal dificultat amb la qual es troba és la pujada dels preus dels subministraments i de les matèries primeres, que li han fet pujar els costos d’elaboració dels destil·lats.
Com a part positiva destaca la ubicació i les bones comunicacions de Cervera.
Destil·leria Gin House Fontana
És una empresa dedicada a l’elaboració artesanal de destil·lats, seguint els processos de destil·lació tradicional en alambins de coure, i amb matèries primeres naturals de màxima qualitat de la nostra terra (botànics, fruits, flors, llavors, etc.).
Amb la marca Port of Dragons, elabora ginebra, vodka, whisky i rom. Distribueix aquests productes a establiments especialitzats i al sector de la restauració, i exporta a diversos països.
És l’única destil·leria artesanal de la demarcació de Lleida.
