La trobada s’ha celebrat a la Casa de Colònies Montpol, al Solsonès, un espai privilegiat envoltat de natura i silenci, ideal per a la concentració i la inspiració musical. L’entorn ha estat clau per afavorir un ambient de convivència, reflexió i treball profund.
L’objectiu ha estat doble: per una banda, aprofundir en l’estudi i la interpretació musical; i per l’altra, treballar la part humana, emocional i de sensibilització, que forma part indissociable del procés artístic. Aquesta convivència ha permès que els alumnes es coneguin millor, intercanviïn experiències i aprenguin els uns dels altres.
Les professores Elisa Sala i Sònia Peiró, impulsores de la iniciativa, han volgut agrair especialment el suport de David, professor de guitarra, que ha col·laborat activament en tota la logística, permetent un desenvolupament més fluid i intensiu de les sessions de treball.
També es vol fer un agraïment molt especial a la Joana, responsable de la casa de colònies Montpol, per la seva hospitalitat i dedicació, que han contribuït a crear un ambient acollidor i motivador per a tothom.
Aquesta estada és un pas més en el compromís de les dues institucions per una educació musical integral, que prioritza no només l’excel·lència artística, sinó també el creixement personal dels alumnes per realitzar una música millor.
Per altra banda, l’alumne d’acordió Neriya Dori ha participat en els premis BBVA de música al talent individual, i alumnes i exalumnes van participar el dissabte a la Trobada de Guitarres de Guissona.
Informació i imatge aportat pel Conservatori de Cervera.
