Cervera celebrarà una nova edició de la Festa de la Música

El dimarts 16 de juny Cervera tornarà a omplir-se de música, creativitat i participació amb la celebració de la Festa de la Música, organitzada pel Conservatori Municipal.

L’esdeveniment, que tindrà lloc a Sant Domènec, de 17 a 20 hores, vol ser una tarda oberta a tota la ciutadania, especialment pensada per a famílies, infants i joves. Amb el lema “Vine a tocar i descobrir els instruments musicals!”, la festa convida petits i grans a apropar-se al món de la música d’una manera vivencial, propera i participativa.

Al llarg de la tarda, el públic podrà descobrir diferents instruments musicals, conèixer-los de prop i viure l’experiència de tocar-los. Aquesta proposta té com a objectiu apropar la música a la població, despertar la curiositat dels infants i donar a conèixer el treball educatiu i artístic que es duu a terme al Conservatori de Cervera.

La jornada inclourà diverses mostres musicals protagonitzades per l’alumnat del centre:

A les 17.00 h, l’alumnat d’iniciació presentarà “Les aventures dels gats llaminers”, una proposta musical pensada per als més petits.

A les 17.15 h, serà el torn de l’alumnat de preliminar amb “El cargol que volia arribar al Japó”, una història plena d’imaginació i música.

A les 18.00 h, l’alumnat de nivell elemental oferirà “Aladí i la llàntia desastrosa”, una proposta escènica i musical inspirada en el món dels contes i l’aventura.

Finalment, a partir de les 18.45 h, tindran lloc diversos concerts a càrrec de diferents agrupacions del conservatori. A les 18.45 h actuaran els Petits acordionistes, a les 19.00 h el Grup de percussió, i a les 19.30 h el Grup de guitarres.

La Festa de la Música de Cervera és una oportunitat per gaudir d’una tarda diferent, descobrir instruments, escoltar els alumnes del Conservatori i compartir la música en un ambient familiar, obert i festiu.

Tota la ciutadania està convidada a compartir música, il·lusió i creativitat.

Informació: Conservatori Municipal de Cervera.

Foto: Marc Castellà Bové.