Dins de les activitats de la 12a Setmana de la Gent Gran, el diumenge 4 d’octubre es va organitzar el dinar de germanor i el reconeixement a les persones de Cervera que enguany compleixen 82 i 83 anys.
A l’acte, organitzat pel Casal Cívic amb la col·laboració de la Paeria de Cervera, hi van assistir el paer en cap, Jan Pomés; el president del Consell Comarcal de la Segarra, Ramon Augé; i les regidores Montse Closa i Judith Guim, que van lliurar els diplomes de reconeixement a les persones homenatjades.
El paer en cap, Jan Pomés, els va donar les gràcies per “formar part de la història de la ciutat i per continuar transmetent-nos experiència, valor i estima pel nostre poble”.
De la seva banda, el president del Consell Comarcal, Ramon Augé, va destacar que “poder escoltar els seus records i compartir-los és una manera de posar en valor tot allò que han aportat al municipi i a la comarca”.
Des de les dues institucions es va agrair i posar en valor la tasca de l’Associació del Casal Cívic de Cervera per la seva implicació i per mantenir una programació activa que afavoreix la trobada, la participació i la vida comunitària.
La 12a Setmana de la Gent Gran a Cervera preveu una vintena d’activitats, de l’1 al 18 d’octubre, per promoure l’envelliment actiu i fomentar la participació de la població gran del municipi.
