Cervera commemora la Diada amb molta participació de la ciutadania

La Paeria de Cervera i el Consell Comarcal de la Segarra van organitzar l’acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya, al Monument de la Generalitat, on va tenir lloc l’ofrena floral d’entitats i institucions de la comarca.

Després de l’ofrena, van tenir lloc les intervencions del paer en cap, Jan Pomés, i el president del Consell Comarcal de la Segarra, Ramon Augé.

Jan Pomés va destacar que “enguany a Cervera l’11 de Setembre és més que una Diada: és el punt de trobada entre la nostra història mil·lenària i el futur que volem construir”.

Durant l’acte la Coral Lacetània de Cervera va interpretar el Cant dels Segadors, i posteriorment va tenir lloc una ballada de sardanes, amb la Cobla Jovenívola d'Agramunt i el berenar popular.